fbpx
  • Ελληνικά
  • English

Instagram Reels: Όλα όσα θα πρέπει να γνωρίζεις

Όλες οι πληροφορίες που πρέπει να γνωρίζεις για το πώς λειτουργεί ο αλγόριθμος του Instagram για τα Instagram Reels.
Τα Instagram Reels σου επιτρέπουν να δημιουργείς και να μοιράζεσαι βίντεο που μοιάζουν με αυτά του Tik Tok, διάρκειας έως και 60 δευτερολέπτων.

Σε αντίθεση με τα Instagram Stories, τα Reels εμφανίζονται μόνιμα στη ροή του προφίλ σου στο Instagram και δεν εξαφανίζονται μετά από 24 ώρες.

Τα Reels μοιάζουν αρκετά με το TikTok, το οποίο βοηθά το Instagram να παραμείνει ανταγωνιστικό με αυτό που αυτή τη στιγμή είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη εφαρμογή κοινωνικών μέσων.

Σε αντίθεση με το TikTok, το οποίο είναι μια αυτόνομη εφαρμογή αποκλειστικά με δημιουργία βίντεο, τα Reels είναι ενσωματωμένα μέσα στην εφαρμογή Instagram.

Με τα Instagram Reels μπορείς να δημιουργείς και να μοιράζεσαι βίντεο 15, 30, 60 ή 90 δευτερολέπτων, προσθέτοντας τον δικό σου ήχο στο βίντεο ή να επιλέξεις ένα τραγούδι από έναν κατάλογο με άδεια μουσικής *( η μουσική βιβλιοθήκη αυτή δεν είναι διαθέσιμη στην Ελλάδα).

Τα Reels εμφανίζονται στην ροή της εξερεύνησης του Instagram, η οποία σου δίνει την ευκαιρία να προσεγγίσεις ένα ευρύτερο κοινό ατόμων που δεν σε ακολουθούν ήδη.

Υπάρχει πιθανότητα να κερδίσεις σημαντική απήχηση εάν το Reel σου γίνει viral και γίνει “Επιλεγμένο” περιεχόμενο στην ενότητα Εξερεύνηση.

Πώς λειτουργεί ο αλγόριθμος του Instagram Reels

Το Instagram προωθεί ιδιαίτερα τα Reels κι ευνοεί τους δημιουργούς που τα προτιμούν. Το δήλωσε επίσημα κι ο Άνταμ Μοσέρι, επικεφαλής του Instagram.

«Δεν είμαστε πλέον μια εφαρμογή κοινής χρήσης φωτογραφιών»

Καθώς το Instagram συνεχίζει να επενδύει στα Reels, φροντίζει να ενημερώνει τους χρήστες για το πώς λειτουργεί αυτή η ενότητα της εφαρμογής.

Η εταιρεία αποκάλυψε πώς ακριβώς επιλέγει τα Reels και με ποιες προϋποθέσεις προτείνονται σε κάθε μεμονωμένο χρήστη.

Ο στόχος του αλγόριθμου των Reels του Instagram είναι να εμφανίζεται περιεχόμενο που θα απολαμβάνουν οι χρήστες να παρακολουθούν και να αλληλεπιδρούν ενεργά.

Το Instagram ενημερώνει πως η δραστηριότητα των χρηστών είναι το πιο σημαντικό σημάδι όταν πρόκειται να προτείνει Reels.

Ο αλγόριθμος εξετάζει με ποια Reels έχει αλληλεπιδράσει ένας χρήστης στο παρελθόν και αν είχε άμεση αλληλεπίδραση με τον δημιουργό περιεχομένου.

Αυτό σημαίνει ότι η απάντηση σε σχόλια, μηνύματα DM και ετικέτες μπορεί να βοηθήσει να εμφανίζεται το περιεχόμενό σου πιο συχνά στις ροές των χρηστών.

Μετά από αυτό, το Instagram εξετάζει πληροφορίες σχετικά με το ίδιο το βίντεο και πληροφορίες σχετικά με τον δημιουργό περιεχομένου.

Τύποι περιεχομένου που το Instagram δεν προτείνει:

Υπάρχουν διάφορα Reels που το Instagram δεν προτείνει, ανεξάρτητα από το πόσο δημοφιλής είναι ο δημιουργός ή πόση αφοσίωση λαμβάνει το βίντεο.
Το Instagram αποφεύγει να προτείνει Reels για τους παρακάτω λόγους:
Το βίντεο είναι χαμηλής ανάλυσης ή
Το βίντεο έχει υδατογράφημα.
Το βίντεο περιέχει πολιτικό περιεχόμενο.
Το βίντεο έγινε από πολιτικά ή κυβερνητικά πρόσωπα.

Αν θέλεις να μεγαλώσεις τον λογαριασμό σου με τα Instagram Reels, θα πρέπει να στοχεύσεις στην παραγωγή υψηλής ποιότητας και πρωτότυπου περιεχομένου.
Να θυμάσαι πάντα πως τα βίντεο με υδατογράφημα από άλλους ιστότοπους όπως το Tik Tok δεν θα εμφανίζονται ως προτεινόμενα στις ροές των χρηστών εκτός και αν οι χρήστες ακολουθούν απευθείας τον δημιουργό.
Σημαντικό είναι να δημιουργείς ένα ανάλαφρο κι ευχάριστο θέμα φιλικό για όλους όσους το δουν.
Παρακολούθησε ποια Reels έχουν μεγαλύτερη απήχηση στους ακόλουθούς σου και κάνε παρόμοια. Μπορείς να συμβουλεύεσαι τα στατιστικά του λογαριασμού σου.

Αυτή την εποχή το Instagram προωθεί πολύ τα Reels. Ξεκίνα και δες τον λογαριασμό σου να απογειώνεται.

    Comments are closed

    logo
    SNS Agency -  Γλυφάδα