fbpx

11 Aνερχόμενες Τάσεις στα Social Media για το 2023

Γνωρίζατε πως το 59,3% του παγκόσμιου πληθυσμού είναι ενεργό στα social media;
Οι ενεργοί χρήστες στα social media, πλέον αριθμούν πάνω από 4,74 δισεκατομμύρια!
Ο αριθμός αυτός αυξήθηκε κατά 4,2% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος!

Περισσότεροι χρήστες σημαίνουν και περισσότεροι υποψήφιοι πελάτες κι αυτό σίγουρα είναι κάτι που θα έπρεπε να εκμεταλλευτεί κάθε επιχείρηση που επιθυμεί αύξηση των πωλήσεών της.

“Ποια είναι όμως η καλύτερη στρατηγική marketing για την επιχείρησή σας”;

Σε αυτό το άρθρο θα μάθεις τις 11 ανερχόμενες τάσεις που θα κυριαρχήσουν στα social media για το έτος 2023.

#1. Σύντομα video (Short Video) που θυμίζουν TikTok

Η δυναμική του βίντεο έχει αυξηθεί θεαματικά όπως είναι γνωστό.
Το Tik Tok έκανε την αρχή και το ακολούθησε αμέσως σχεδόν όλες οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.
Για παράδειγμα, το Facebook, το Twitter και το LinkedIn βελτιώνουν διαρκώς τις δυνατότητές τους για βίντεο, ώστε να μπορούν να βρίσκονται κοντά στις εξελίξεις και τις νέες τάσεις.

Το Instagram έκανε και αυτό το βήμα προς τη μικρότερη μορφή βίντεο με τα Instagram Reels, τα οποία αγαπιούνται και δημιουργούνται από τους χρήστες όλο και περισσότερο.
Οι influencers, για παράδειγμα, χρησιμοποιούν τα Instagram Reels για να προωθήσουν προϊόντα και υπηρεσίες συνεργατών στο κοινό τους.

Δημιουργήστε βίντεο όταν έχετε κάτι να επικοινωνήσετε. Μην το κάνετε μόνο για να το κάνετε. Προσπαθήστε να δώσετε αξία και να περάσετε το μήνυμά σας!

#2: Στρατηγική και πάλι στρατηγική

Εκείνοι που θα ασχοληθούν σοβαρά και στρατηγικά με το χτίσιμο των σχέσεων με το κοινό τους, είναι και αυτοί που θα κερδίσουν στα σημεία. Η δημιουργία περιεχομένου και οι στενές σχέσεις με το κοινό μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, θα είναι ζωτικής σημασίας.
Όμως αυτό από μόνο του δεν αρκεί. Θα πρέπει να δημιουργείτε περιεχόμενο που ξεχωρίζει και να αλληλεπιδράτε ουσιαστικά με το κοινό σας και σίγουρα θα πρέπει να υπάρχει η κατάλληλη στρατηγική για να γίνει αυτό.

#3: Live Chat

Η προσδοκία των καταναλωτών για άμεση απόκριση στα μηνύματά τους οδήγησε στη δημιουργία του chatbot.

Το συγκεκριμένο νέο είδος marketing επικοινωνίας παρατηρείται όλο και περισσότερο ως ένας τρόπος αλληλεπίδρασης και επικοινωνίας που επιλέγουν οι επιχειρήσεις να εντάξουν στη στρατηγική τους. Με αυτό τον τρόπο, συλλέγεται ένας αρκετά μεγάλος όγκος δεδομένων που βοηθά στην κατανόηση των αναγκών και των προσδοκιών των καταναλωτών. Επιπλέον, ενισχύεται η αξιοπιστία του brand και παρέχεται συνολικά μια ικανοποιητική εμπειρία στους πελάτες.

Σκέψου και εσύ αν μπορείς να εκμεταλλευτείς αυτή τη νέα τάση. Ταιριάζει στην επιχείρησή σου αυτός ο τρόπος επικοινωνίας; Αν ναι, δοκίμασε να τον εντάξεις για να έχεις άμεση επικοινωνία με μεμονωμένους πελάτες.

#4: Η τεχνητή νοημοσύνη φέρνει πλέον την επανάσταση στο marketing το 2023

Το AI (Artificial Intelligence) μπορεί να κάνει πολλά περισσότερα από υπηρεσίες απλού blogging και copywriting. Μπορεί να δημιουργήσει εικόνες, να απαντάει σε ερωτήσεις, να διορθώνει και να επιμελείται τα κείμενά σας και πολλές άλλες υπηρεσίες.

Η τεχνητή νοημοσύνη θα μπορούσε να βοηθήσει τους δημιουργούς να αναπτύξουν καλύτερο και πιο ελκυστικό περιεχόμενο, σε δραματικά λιγότερο χρόνο, απλά χρησιμοποιώντας την αυτοματοποίηση. Το περιεχόμενο που δημιουργείται από την τεχνητή νοημοσύνη, θα μπορούσε να βοηθήσει τους δημιουργούς να προσεγγίσουν περισσότερους ανθρώπους, βοηθώντας τους να δημιουργήσουν αποτελεσματικά περιεχόμενο προσαρμοσμένο στο κοινό-στόχο τους.

Πιο συγκεκριμένα, με το ChatGPT, οι επιχειρήσεις μπορούν να αυτοματοποιήσουν τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες τους, παρέχοντας εξατομικευμένες και ελκυστικές συνομιλίες μαζί τους σε πραγματικό χρόνο.

Αυτό όχι μόνο βελτιώνει τη συνολική εμπειρία των πελατών, αλλά βοηθά επίσης στην αύξηση των πωλήσεων και των μετατροπών που αυτό είναι και το ζητούμενο.

#5: Facebook Trends 2023. (Reels & Fb Groups)

Στο Facebook, οι επαγγελματίες του marketing το 2023 θα έχουν την δυνατότητα για τη δημοσιεύσεις σε μορφή Reels κάθετα βίντεο όπως ακριβώς και στο instagram τα οποία θα προβάλλονται στην κανονική ροή.
Επίσης, η δημιουργία fb groups (ομάδων) γύρω από το αντικείμενο της επιχείρησής σας, έτσι ώστε να συνδεθείτε και να βρείτε ανθρώπους με κοινά ενδιαφέροντα σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρετε και αυτό να έχει σαν συνέπεια να χτίσετε σχέσεις εμπιστοσύνης μαζί τους.

Σε κάθε ενέργειά σας, να θυμάστε πάντα να λύνετε ανάγκες και να χτίζετε δεσμούς εμπιστοσύνης με τους μελλοντικούς πελάτες σας.

Instagram & Tik Tok (Αυθεντικότητα και αυθορμητισμός στα βίντεο)

#6: Περιεχόμενο αξίας με αυθεντικότητα και όχι στημένο.

Τα προηγούμενα χρόνια, το Instagram χαρακτηρίστηκε από υπερβολικά επεξεργασμένα και στημένα βίντεο. Αυτό ήταν κάτι που ίσως κούρασε κάπως τους χρήστες κι έτσι στράφηκαν στο Tik Tok.
Αυτό που έκανε το Tik Tok να κερδίζει στα σημεία σε σχέση με τις άλλες εφαρμογές, ήταν η αυθεντικότητα του καθημερινού ανθρώπου που περνάει το μήνυμά του μέσα από μια πιο ανθρώπινη πλευρά.

Δεν έχετε λοιπόν από το να εμφανιστείτε όπως είστε και να δημιουργήσετε όχι επιτηδευμένα και στημένα βίντεο .

Ωστόσο αν πιστεύετε πως το κοινό του Tik Tok είναι έφηβοι, τότε κάνετε μεγάλο λάθος. Πάνω από το 40% των ατόμων στην πλατφόρμα αυτή τη στιγμή είναι άνω των 30 ετών.
Δεν δημοσιεύουν περιεχόμενο, όμως καταναλώνουν περιεχόμενο. Αυτό σημαίνει πως η επιχείρησή σας επιβάλλεται να προβάλλεται στην πλατφόρμα.

#7: TikTok SEO

Στα τέλη του 2022, ο αριθμός χαρακτήρων για περιγραφές αυξήθηκε από 300 σε 2.200 χαρακτήρες. Αυτή η αλλαγή δείχνει τη λειτουργικότητα SEO και την ανάγκη προσαρμογής της στρατηγικής περιεχομένου σας.

Το TikTok SEO περιλαμβάνει τη χρήση λέξεων-κλειδιών και άλλων στρατηγικών για να βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό σας εμφανίζεται υψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης της εφαρμογής

Χρησιμοποιήστε λοιπόν κατάλληλες λέξεις κλειδιά στις περιγραφές των βίντεό σας και θα δείτε περισσότερες επισκέψεις στο προφίλ σας.

#8: Ο αλγόριθμος TikTok ευνοεί το μη προωθητικό περιεχόμενο

Κοιτάζοντας προς το 2023 εκτιμάται πως το TikTok θα συνεχίσει να είναι μια τεράστια δύναμη στο μάρκετινγκ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Ο αλγόριθμός του συνεχίζει να προωθεί αυθεντικό και δημιουργικό περιεχόμενο όπως επίσης ο αλγόριθμος φαίνεται να είναι λίγο πιο επιλεκτικός τους τελευταίους μήνες, κάτι που είναι πραγματικά μια πρόκληση για επιπλέον δημιουργικότητα!

Αν είχατε δισταγμούς για το αν θα έπρεπε να μπείτε στο Tik Tok για να προωθήσετε την επιχείρησή σας, θα σας συμβουλεύαμε να το πράξετε. Μόνο να κερδίσετε έχετε!

#9: Οι διαφημιστικές δαπάνες στο TikTok αυξάνονται σημαντικά

Τον Οκτώβριο, ανακοινώθηκε ότι το TikTok σχεδιάζει να δημιουργήσει τα δικά του κέντρα εκπλήρωσης προϊόντων στις ΗΠΑ, δημιουργώντας ένα σύστημα εφοδιαστικής αλυσίδας ηλεκτρονικού εμπορίου που θα αμφισβητούσε άμεσα την Amazon, δείχνοντας περαιτέρω ότι το TikTok σχεδιάζει να ηγηθεί στο κοινωνικό εμπόριο.

Αναμένεται επίσης ότι η επέκταση της προσθήκης ετικετών τοποθεσίας και ίσως μια ροή για την εύρεση επιχειρήσεων σε μια συγκεκριμένη περιοχή (παρόμοια με τους Χάρτες Google) θα είναι διαθέσιμη το 2023.

Κάτι παρόμοιο που ονομάζεται Nearby δοκιμάζεται ήδη στην Ασία.

Καθώς η πλατφόρμα συνεχίζει να αναπτύσσεται και να εξελίσσεται, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να παραμείνουν ενεργές στην κορυφή αυτών των τάσεων και εξετάστε το ενδεχόμενο να τις ενσωματώσετε στη στρατηγική μάρκετινγκ TikTok.

2023 YouTube Trends( Podcasting & Youtube shorts)

Όπως ήδη αναφέραμε, το Tik Tok έδειξε τον δρόμο και πλέον όλες οι πλατφόρμες ακολούθησαν την δοκιμασμένη συνταγή.

#10: Το κοινό του YouTube Shorts αυξάνεται θεαματικά!

Τα YouTube Shorts κυκλοφόρησαν το 2021 ως απάντηση στη δημοτικότητα των πλατφορμών όπως το TikTok. Αυτήν τη στιγμή, το YouTube Shorts έχει 1,5 δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες μηνιαίως και έχει περισσότερες από 30 δισεκατομμύρια προβολές καθημερινά.

Μάλιστα, αναμένεται ότι αυτοί οι αριθμοί θα αυξηθούν κατά πολύ το 2023, μιας και το YouTube ανακοίνωσε πρόσφατα, ότι θα αρχίσει να δημιουργεί έσοδα από τα Shorts στις αρχές του 2023 και θα παρέχει στον δημιουργό το 45% των κερδισμένων εσόδων!

Αυτό σημαίνει πως θα προσελκύσει δημιουργούς από άλλες πλατφόρμες όπως το TikTok και το Instagram λόγω της οικονομικής ευκαιρίας που θα παρέχει.

#11: Οι Podcasters στρέφονται σε βίντεο μεγάλης μορφής στο YouTube

Οι Podcasters θα έχουν την δυνατότητα να ενεργοποιούν τις κάμερές τους και να προσθέτουν επεισόδια podcast μεγάλης διάρκειας στα κανάλια τους στο YouTube.

Ωστόσο, όσοι προχωρήσουν στην δημιουργία podcast με βίντεο υψηλής ποιότητας, θα γίνουν το χρυσό πρότυπο για τον τρόπο δημιουργίας ενός βίντεο podcast.
Αυτό θα σημαίνει για τους podcasters ότι η ανακάλυψη podcast μέσω ενός αλγόριθμου έρχεται ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.

Αυτό θα λύσει ένα από τα πιο δύσκολα σημεία σχετικά με το podcasting για το πώς να κάνετε το κοινό να ανακαλύψει την εκπομπή σας.

Αναμένουμε λοιπόν αυτή την ευχάριστη ενότητα.

Αυτές είναι οι κυριότερες τάσεις που θα επικρατήσουν το 2023 σύμφωνα με τους επαγγελματίες στο marketing. Προσάρμοσε τες στην επιχείρησή σου και δες τα έσοδά σου να αυξάνονται.

    Comments are closed

    logo