Αδιαμφισβήτητα ζούμε σε μια εποχή που οι ηλεκτρονικές αγορές έχουν μπει για τα καλά στις ζωές μας. Ειδικότερα η πανδημία του Covid δημιούργησε πραγματική επανάσταση στην δημιουργία πολλών e – shop μιας και οι ηλεκτρονικές αγορές ήταν μονόδρομος. Πλέον, λίγο πολύ, οι περισσότεροι έχουμε “εκπαιδευτεί” στις αγορές μέσω των ηλεκτρονικών καταστημάτων.
Η κατασκευή πολλών ηλεκτρονικών καταστημάτων έφερε όπως ήταν αναμενόμενο μεγάλο ανταγωνισμό.
Με τις κατάλληλες στρατηγικές μάρκετινγκ όμως, μια επιχείρηση μπορεί να προηγηθεί έναντι των υπολοίπων και να ανεβάσει σημαντικά τις πωλήσεις της.
Ποιες είναι αυτές;

Βήμα 1ο : Φρόντισε να είναι Mobile Friendly

Όλοι πραγματοποιούμε τα κινητά μας τηλέφωνα για να κάνουμε τις αγορές μας. Αν είσαι ιδιοκτήτης e-shop θα πρέπει να φροντίσεις να είναι πλατφόρμα που κάνει εύκολη η περιήγηση μέσω κινητού, να είναι γρήγορη και φιλική προς όλα τα smartphones. Θα πρεπε τοι e-shop σου να είναι responsive για κινητά android καθώς και για IOS.

Βήμα 2ο : Επένδυσε σε καλές φωτογραφίες

Οι φωτογραφίες που θα επιλέξεις για το eshop σου θα πρέπει να έχουν την καλύτερη δυνατή ποιότητα γιατί θα είναι ουσιαστικά η ψηφιακή σου βιτρίνα. Φρόντισε λοιπόν το προϊόν σου να φαίνεται από πολλές γωνίες ώστε ο υποψήφιος καταναλωτής να έχει όσο το δυνατόν καλύτερη απεικόνιση. Για να το πετύχεις αυτό θα πρέπει να έχεις για κάθε προϊόν αρκετές φωτογραφίες οι οποίες θα είναι λεπτομερείς και θα αναδεικνύουν το προϊόν.
Πολλοί δίνουν ένα μεγάλο ποσό στην κατασκευή ενός e-shop κι έπειτα βγάζουν φωτογραφίες από το κινητό τους ή με κάποιον ερασιτέχνη φωτογράφο και αδικούν τα εμπορεύματά τους.

Να θυμάσαι πως μια καλή φωτογράφιση συμβάλλει σημαντικά και παίζει καθοριστικό ρόλο στην τελική απόφαση του πελάτη.

Βήμα 3ο : Εκμεταλλεύσου την δύναμη των social media

Tα social media μπορούν κυριολεκτικά να απογειώσουν τις πωλήσεις του eshop σου. Ανακάλυψε σε ποια κοινωνικά δίκτυα βρίσκεται το ιδανικό κοινό σου και ξεκίνα να χτίζεις σχέσεις εμπιστοσύνης. Πως; Ανεβάζοντας post που καλύπτουν τις ανάγκες του κοινού σου, που προσδίδουν αξία, που δίνουν λύσεις και λύνουν προβλήματα. Φρόντισε να είσαι συνεπής και να τα χρησιμοποιείς έξυπνα. Αν σε δυσκολεύει η διαδικασία, απευθύνσου σε έναν επαγγελματία social media manager. Τα κοινωνικά δίκτυα είναι από τα πιο δυνατά εργαλεία προώθησης μιας επιχείρησης και το σημαντικότερο είναι πως είναι εντελώς δωρεάν.

Βήμα 4ο : Δημιούργησε Business Blog

Περίπου 4 δισεκατομμύρια αναζητήσεις πραγματοποιούνται καθημερινά στη Google! 4 δισεκατομμύρια!

To Business Blog δίνει την ευκαιρία στην επιχείρησή σου να εμφανίζεται στις αναζητήσεις του κοινού σου. Αν γράφεις εξαιρετικό περιεχόμενο με τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά σίγουρα σε λίγους μήνες θα φιγουράρεις στην πρώτη σελίδα της Google.

Βήμα 5ο : Συγκέντρωσε θετικές κριτικές
Σύμφωνα με έρευνες, οι υποψήφιοι αγοραστές επηρεάζονται από τις κριτικές των άλλων πελατών όταν επισκέπτεται ένα e-shop. Συνεπώς, οι καλές κριτικές θα σε βοηθήσουν να αυξήσεις σημαντικά τις πωλήσεις σου. Ενθάρρυνε τους αγοραστές που έμειναν ευχαριστημένοι να καταθέσουν την κριτική τους,

Ακολούθησε τα παραπάνω βήματα και θα δεις σύντομα σημαντική άνοδο στις πωλήσεις σου. Το eshop είναι ένα ψηφιακό κατάστημα και θέλει ΚΑΙ αυτό να του αφιερώσεις αρκετό χρόνο.