fbpx

Facebook-Lead-Ads

Η δημιουργία  email list είναι επιτακτική για κάθε επιχείρηση διότι έχει αποδειχθεί ότι  δημιουργεί και χτίζει, μακροχρόνιες σχέσεις, πιστούς πελάτες και καταναλωτές . Η διαδικασία όμως αυτή με τη χρήση συμπλήρωσης ειδικής φόρμας είναι φορτική και χρονοβόρα. Με τα lead ads, οι πληροφορίες επικοινωνίας που δίνουν οι χρήστες στο facebook, συμπεριλαμβανομένου και διευθύνσεις email, συμπληρώνονται αυτόματα από το facebook.
Μερικές από τις πληροφορίες που μπορούν να λάβουν οι επιχειρήσεις από δυνητικούς πελάτες είναι:

  • Ονοματεπώνυμο
  • Email
  • Διεύθυνση
  • Τηλέφωνο
  • Πόλη
  • Ταχ. κώδικας
  • Νομός
  • Χώρα
  • Όνομα Εταιρείας
  • Επάγγελμα

 Όλες οι πληροφορίες παρέχονται μόνο με «δύο» κινήσεις

Πριν τη δημιουργία lead ads, οι διαφημιστές έπρεπε να ακολουθούν την εξής διαδικασία:

  • Να δημιουργήσουν ένα link share για να κάνουν κλικ οι χρήστες
  • Να εμφανιστεί μία σελίδα προορισμού (landing page), η οποία θα τους ανακατευθύνει (redirect) μακριά από το facebook
  • Να συμπληρώσει ο χρήστης τη φόρμα επικοινωνίας εάν και εφόσον μπει στη διαδικασία να διαβάσει τη σελίδα.

Με τον τρόπο αυτό, υπάρχουν πολλές πιθανότητες  ο χρήστης να χάσει το ενδιαφέρον του, να αποσπαστεί η προσοχή του και να αποφασίσει να μην συμπληρώσει τη φόρμα με αυτή τη διαδικασία είτε γιατί ο χρήστης μπορεί να μην θέλει να  οδηγηθεί (redirect)  σε link  μακριά από το facebook, είτε γιατί ο χρόνος φόρτωσης της σελίδας (landing page)  μπορεί να είναι αργός και αυτή η αναμονή να τον κουράσει. Επίσης, οι πληροφορίες στο landing page μπορεί να μην είναι σαφείς και τέλος, ο διαφημιστής μπορεί να ζητάει περισσότερες πληροφορίες από αυτές που θέλει να συμπληρώσει ο χρήστης.
Η διαδικασία αυτή πλέον γίνεται με δύο απλές κινήσεις. Η πρώτη είναι κλικ στο call-to-action button (“subscribe”) και μετά μια επιβεβαίωση κάνοντας κλικ στην “υποβολή” (submit).

Χρήσιμο για κινητές συσκευές

Καθώς το κινητό  είναι πολύ βολικό για αλληλεπίδραση (engagement), δεν είναι όμως καθόλου εύκολη η συμπλήρωση  φορμών  επικοινωνίας.  Η εφεύρεση των Lead Ads λύνει το παραπάνω πρόβλημα. Ο χρήστης  όχι μόνο δεν ανακατευθύνεται σε site- το οποίο μπορεί και να μην είναι mobile friendly- αλλά αρκούν 2 κινήσεις για να συμπληρωθεί αυτόματα η φόρμα.

Υπάρχει η Προστασία Προσωπικών Δεδομένων

Όταν το facebook εισάγει κάτι καινούργιο, το ζήτημα της ασφάλειας προσωπικών δεδομένων πάντα προβάλλει. Στα lead ads, το facebook παίρνει τις πληροφορίες από το προφίλ του χρήστη αλλά τα στέλνει στην επιχείρηση μόνο εάν ο χρήστης κάνει υποβολή (submit)  της φόρμας. Δεν πρόκειται να σταλεί τίποτα λοιπόν χωρίς την έγκριση του. Επιπλέον, το facebook έχει σαν απαίτηση από τους διαφημιστές να μην επιτρέπεται η  μεταπώληση των πληροφοριών που συγκεντρώνονται από αυτά τα ads.

Με τα facebook lead ads, τέρμα τα κλικς σε links που παραπέμπουν σε websites. Τέρμα η αναμονή για φόρτωση μιας σελίδας και τέρμα η συμπλήρωση φορμών επικοινωνίας. Τα lead ads ακολουθούν την τάση του facebook για αμέση πρόσβαση.  Τα άρθρα  επιτρέπουν στους χρήστες να έχουν γρήγορη πρόσβαση  χωρίς να παραπέμπονται σε αργές ιστοσελίδες και τα “buy buttons”  επιτρέπουν τις αγορές χωρίς να χρειάζεται να φεύγουν καθόλου από τη σελίδα του facebook.
Όλες οι διαδικασίες έχουν απλουστευτεί και βελτιωθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό γεγονός που επιτρέπει μεγαλύτερη αλληλεπίδραση.
Και φυσικά είναι μια καινούργια διαδικασία που έχει υιοθετηθεί από όλους τους διαφημιστές και διαφημιζόμενους.