fbpx

image5Tα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης έχουν μπει δυναμικά στη ζωή μας.  Πολλές γνωστές εταιρείες αξιοποιούν τις δυνατότητες διασύνδεσης που προσφέρουν τα social media για να ενισχύσουν την παραγωγικότητα, την καινοτομία αλλά και τη φήμη τους. Παρόλα αυτά, νέα στοιχεία της Manpower αποκαλύπτουν ότι το 75% των επιχειρήσεων διεθνώς δεν διαθέτουν επίσημη πολιτική για τη χρήση ιστοχώρων κοινωνικής δικτύωσης.  Στην Ελλάδα το ποσοστό αυτό ανέρχεται στο 86%.  Στην πλειοψηφία τους, λοιπόν, οι εταιρείες τηρούν στάση αναμονής απέναντι στο φαινόμενο, πριν προχωρήσουν στην ανάπτυξη επίσημων πολιτικών για τη χρήση των κοινωνικών δικτύων. Οι επικεφαλείς θα πρέπει να αναζητήσουν τρόπους αξιοποίησης της δημοτικότητας και της αξίας που μπορούν να τους προσθέσουν τα social media, ενισχύοντας έτσι την απόδοση των οργανισμών τους και προάγοντας τους εταιρικούς στόχους.

Ανάπτυξη και καλλιέργεια σχέσεων, πρόθυμη και βελτιωμένη εξυπηρέτηση πελατών είναι μόνο μερικοί από τους τομείς που θα επηρεάσουν το εταιρικό προφίλ σας.

Επίσης μπορούν:

  • Να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να  επικοινωνήσει πιο παραγωγικά με τους πιθανούς πελάτες που βρίσκονται στα πρώτα στάδια, και να τους φέρει ένα βήμα πιο κοντά στη συνεργασία μαζί σας.
  • Να βοηθήσουν τους πελάτες σας να επικοινωνήσουν για τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα των υπηρεσιών και των προϊόντων σας στο Facebook και στο Twitter, με εσάς και όλους όσους γνωρίζουν.
  • Να σας βοηθήσουν να ακούσετε τι συζητούν οι πιθανοί αγοραστές του τομέα σας και  να προσαρμόσετε τα διαφημιστικά σας πλάνα.
  • Να σας βοηθήσουν να βρείτε νέες επιχειρηματικές ιδέες για να ευχαριστήστε τους πελάτες σας.
  • Να συντελέσουν στο να αποκτήσετε πιο πελατοκεντρική φιλοσοφία, δημιουργώντας ένα νέο περιβάλλον για την επιχείρησή σας.

Brand Building  μέσω των social media

Πρωτοπόρες εταιρείες, όπως η Procter & Gamble, η IBM και η Nestle αξιοποιούν τα social media για να επιτύχουν τα παραπάνω και πολλά περισσότερα. Το Twitter, το Facebook και άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης έχουν ήδη αποδειχθεί πραγματικό δώρο για τις επιχειρήσεις. Οι εργοδότες αναφέρουν το “brand building” ως την πλέον υποσχόμενη λειτουργία των social media. Εταιρείες όπως η IBM και η Sony χρησιμοποιούν τα social networks για να διαδώσουν εταιρικά νέα, να πληροφορήσουν για δράσεις κοινωνικής ευθύνης και για να δημιουργήσουν κανάλια επικοινωνίας με ομάδες ενδιαφερομένων. Πρέπει επίσης να αναφέρουμε ότι τα social media ευνοούν ακόμα και τους ίδιους τους εργαζόμενους μέσα σε μια εταιρεία. Οι εταιρείες που αναπτύσσουν τα δικά τους social networks πετυχαίνουν να φέρουν κοντά ομάδες εργαζομένων που βρίσκονται σε απομακρυσμένα γραφεία, ενισχύουν το δέσιμο μεταξύ των εργαζομένων και τους βοηθούν να λειτουργήσουν πιο αποτελεσματικά στο έργο που έχουν αναλάβει.

The-Marketing-Power-of-Social-Media

Ο κόσμος της εργασίας έχει ήδη αλλάξει σημαντικά από την αυξανόμενη ανάγκη συνεργασίας και την πληθώρα των τεχνολογιών που προάγουν την ομαδική εργασία. Η επιχειρηματική αμοιβή σας θα αργήσει να έρθει. Αν όμως ακολουθήσετε μια δομημένη στρατηγική για Social media, μπορείτε να αφουγκραστείτε το κοινό σας, να επικοινωνήσετε μαζί του, να εξηγήσετε σε όλους την αναγκαιότητα των υπηρεσιών ή των προϊόντων, κάνοντας έτσι την καλύτερη online διαφήμιση .