fbpx

Όλοι γνωρίζουμε σε γενικές γραμμές, και θα έχει τύχει να διαβάσουμε κάποιο newsletter ανάμεσα στα διάφορα άλλα email που λαμβάνουμε καθημερινά. Τι είναι όμως το newsletter και με ποιο τρόπο θα μπορούσε να ωφελήσει την επιχείρηση μας;

Το Newsletter αποτελεί ουσιαστικά ενημερωτικό δελτίο προώθησης μιας εταιρίας και των προϊόντων ή/υπηρεσιών της, το οποίο αποστέλλεται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Το δελτίο αυτό περιέχει ειδήσεις, ανακοινώσεις, προσφορές, αναλύσεις, πληροφόρηση, χρήσιμες συμβουλές, απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις, διατηρώντας όμως πάντοτε τον ενημερωτικό του χαρακτήρα. Συνήθως στέλνεται σε μία επιλεγμένη λίστα πελατών που το έχουν ζητήσει. Κάθε επιχειρηματίας που θέλει να αυξήσει το πελατολόγιο του αλλά και να προσφέρει ποιότητα στον ήδη υπάρχοντα πελάτη του, οφείλει να αποστέλλει Newsletters.

Τα newsletters έχουν πολλά πλεονεκτήματα, τα οποία, αν αξιοποιηθούν σωστά, μπορούν να αποτελέσουν δυνατό εργαλείο για κάθε επιχείρηση. Ας δούμε μερικά από αυτά:
• Είναι προσωποποιημένα (personalized) γιατί δημιουργούνται σύμφωνα με τις ανάγκες των πελατών της εκάστοτε επιχείρησης και είναι προσαρμοσμένα σε αυτές.
• Είναι άμεσα. Διαβάζοντας μόνο το θέμα, ο παραλήπτης του μπορεί αμέσως να εκτιμήσει αν τον ενδιαφέρει.
• Αυξάνουν τη δημοτικότητα ενός site. Ένα  Newsletter υπενθυμίζει συνεχώς στο κοινό την ύπαρξή μιας επιχείρησης καθώς  και το έργο της.
• Έχουν πολύ χαμηλό κόστος παραγωγής συγκριτικά με άλλα μέσα προώθησης.
Αξίζει να σημειώσουμε ότι παρόλα τα οφέλη για μια επιχείρηση, ο αριθμός των ελληνικών Newsletters είναι ακόμη εξαιρετικά χαμηλός.  Ωστόσο, το τελευταίο διάστημα αρχίζουν να κάνουν την εμφάνισή τους αξιόλογες προσπάθειες για την ανάπτυξη τους και κυρίως  των εταιρικών. Σας προτείνουμε κάποιους τρόπους για τη δημιουργία ενός «επιτυχημένου» newsletter:

  • Επιλέξτε ένα θέμα γενικό που να ενδιαφέρει το κοινό σας να το διαβάσει και να έχει σχέση με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.
  • Χρησιμοποιήστε πληροφοριακό λόγο. Αποφύγετε τα διαφημιστικά μηνύματα και τις εκφράσεις όπως φανταστικό, μοναδικό, κ.λπ. Μην ξεχνάτε, ότι το newsletter βοηθά έμμεσα στην αύξηση πωλήσεων, άμεσα στο χτίσιμο εμπιστοσύνης με τους υποψήφιους πελάτες σας και δεν πρέπει να έχει τη μορφή διαφημιστικού μηνύματος.
  • Συμπεριλάβετε απόψεις και δηλώσεις ειδικών στο θέμα στο οποίο αφορά το άρθρο. Το στοιχείο αυτό προσδίδει εγκυρότητα και αξιοπιστία.
  • Παρέχετε συμβουλές αλλά και εναλλακτικούς τρόπους χρήσης των προϊόντων και υπηρεσιών σας.
  • Συμπεριλάβετε φωτογραφίες ή/και βίντεο υψηλής ανάλυσης και αισθητικής. Η ύπαρξη εικόνας ή/και βίντεο είναι εξίσου σημαντικά με το περιεχόμενο του άρθρου.
  • Βρείτε έναν ωραίο τίτλο. Ο τίτλος είναι αυτός που θα καθορίσει αν το κοινό θα ενδιαφερθεί να διαβάσει το άρθρο ή να δει το βίντεο. Πρέπει να είναι σύντομος, περιεκτικός και να προϊδεάζει το περιεχόμενό του.

Όπως κι αν έχει, το αποτέλεσμα θα πρέπει να είναι επαγγελματικό και να αντανακλά το ενδιαφέρον της επιχείρησης να συνεισφέρει στην ενημέρωση του κοινού και τη βελτίωση της καθημερινότητάς του. Εσείς θα επιλέξετε τα newsletters ως μέσο προβολής της επιχείρησης σας σε ήδη υπάρχοντες και μελλοντικούς πελάτες;