Τα Social media  αλλάζουν ριζικά τη διαδικασία των πωλήσεων, του marketing  και της λειτουργίας της επιχείρησης. Επαναπροσδιορίζουν  τον τρόπο που οι επιχειρήσεις αποκτούν πελάτες, δίνουν προβάδισμα στις πωλήσεις, δημιουργούν πελατειακή διαφοροποίηση (customer differentiation), πελατειακή ανταπόκριση (customer response), και συντελούν στην σωστότερη διαχείριση μιας επικείμενης κρίσης.

Αν αποφασίσετε να ξεκινήσετε στρατηγικές social media , θα πρέπει να το πάρετε σοβαρά.  Αν ακολουθηθεί η σωστή διαδικασία, τα social media μπορούν να δημιουργήσουν τεράστιες ευκαιρίες για την επιχείρηση σας. Πρέπει να ακολουθήσετε μία στρατηγική που να καλύπτει τις ανάγκες και απαιτήσεις της επιχείρησης σας για να επιτύχετε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.


Για την ανάπτυξη της πιο κατάλληλης – για την προβολή της επιχείρησης σας- social media marketing στρατηγικής πρέπει να λάβετε υπόψη σας κάποια σημεία για να έχουν οι προσπάθειες σας επιτυχία στο κοινωνικό δίκτυο. Ποια είναι όμως αυτά τα σημεία; Δείτε παρακάτω μία σύντομη περιγραφή για το κάθε ένα.

Στόχοι
Ψάχνετε για νέους τρόπους πώλησης (προβολής της επιχείρησης σας) που θα σας δώσουν προβάδισμα στις πωλήσεις; Θέλετε να έχετε επαφή με τους ήδη υπάρχοντες πελάτες σας; Πρέπει να θέσετε τους συνολικούς στόχους της επιχείρησης σας και να δείτε πώς μπορείτε με τα social media να επιτύχετε αυτούς τους στόχους. Μόλις τους προσδιορίσετε, τότε θα είστε σε θέση να δημιουργήσετε την κατάλληλη social media στρατηγική

Ακρόαση (Έρευνα)

Γνωρίζετε το κοινό που προσπαθείτε να προσεγγίσετε; Ποια social media κανάλια χρησιμοποιούν; ποιες είναι οι καλύτερες πρακτικές για να ασκήσετε επιρροή σε αυτά τα κανάλια; Ξεκινώντας μια ακουστική διαδικασία θα μπορέσετε να αναγνωρίσετε το target group σας και κάνοντας μια έρευνα θα γνωρίζετε τι μπορείτε να περιμένετε όταν θα ξεκινήσετε την καμπάνια σας.

Περιεχόμενο Marketing

Τι τύπο περιεχομένου θα προωθήσετε και θα μοιραστείτε στο social media προφίλ σας; Πόσο συχνά  και ποιες πηγές σχετικές με το περιεχόμενο θα χρησιμοποιήσετε; Με τα social media μπορείτε να χτίσετε ένα δίκτυο από ακολούθους (followers) που ενδιαφέρονται για αυτά που θα μοιράζεστε μαζί τους.  Ποιο περιεχόμενο βρίσκουν ενδιαφέρον;

Measurement Feedback

Είναι πολύ σημαντικό να μετρήσετε την αποτελεσματικότητα της καμπάνιας σας. Αυτό θα σας βοηθήσει να κάνετε προσαρμογές όπου είναι απαραίτητες αλλά και να επικεντρωθείτε στα σημεία που είναι πιο αποδοτικά και φέρνουν τα επιθυμητά αποτελέσματα. Τι ακριβώς θα μετρήσετε; την απήχηση που έχει στο κοινό η καμπάνια σας; την επιρροή στους χρήστες; τους ακολούθους στο διαδίκτυο ή την κίνηση στο προφίλ σας; Η προώθηση της επιχείρησης σας και η ανάπτυξη σωστής στρατηγικής δεν είναι έξοδο αλλά επένδυση. Έτσι θα πρέπει να το βλέπετε. Η επιχείρηση σας είναι το μέσο για να κερδίσετε χρήματα. Επενδύοντας στα social media  θα μπορείτε να κερδίσετε ακόμα περισσότερα. Ζητήστε συμβουλή και υποστήριξη από ειδικούς για την παρακολούθηση- καταγραφή  όλης αυτής της κίνησης αλλά και για την επιλογή της πιο κατάλληλης στρατηγικής που θα αναπτυχθεί και η οποία θα επιφέρει αύξηση πελατών, αύξηση των πωλήσεων και κατά συνέπεια αύξηση κερδών.

 

Πείτε μας αν το άρθρο σας βοήθησε, αφήστε το σχόλιο σας.